💕 Tacksam ...

För det har varit "vĂ„r dag" för varje Ă„r Ă€r jag lycklig över att fĂ„r lĂ€gga till,till "vĂ„r dag" & att jag kan vara tillsammans med miin Älskade Micke.Har blivit pĂ„mind om att det inte alls Ă€r sjĂ€lvklart att nĂ„gon plötsligt kan ryckas ifrĂ„n oss & kĂ€rleken den Ă€r inte heller alltid oss given!Vi vart tillsammans i 22 hĂ€rliga Ă„r sĂ„dĂ€r mysigt förlovade i 20,lyckligt gifta i 18 Ă„r pĂ„ samma datum.Jag bloggar ner vĂ„r underbara saga & mitt hjĂ€rta fylls av vĂ€rme,lyckorus & 
kÀrlek till livet jag har & min Àlskade man Micke,jag hoppas vi fÄr mÄÄnga Är tillsammans!
  • TrĂ€ffen ...Skedde som Romeo & Julia hihi först frĂ„n balkongen,gĂ„r inte in pĂ„ det hĂ€r.

  • Förlovningen ...
    Det var en varm & solig sommardag dÄ detta hÀnde ung som - Plötsligt hÀnder det - Vad var det som hÀnde? Jo det ska jag berÀtta för er nu!!Vi var som vanligt ivÀg pÄ lite pick - nick & go lunch, golfrunda pÄ annan bana,underbart "hihi" Plötsligt gÄr min Micke ner pÄ knÀ pÄ vacker green nere vid vattnet & Friar till mig,sÄ otroligt underbart... ...DÀr stod han min Àlskling pÄ denna vackra green pÄ knÀ med ringen i handen & höll friar tal till mig.Jag blev sÄÄ rörd & tÄrarna kom - Klart jag sa JA - Vi förlovade oss dÀr pÄ 13 green pÄ TrollhÀttans Gk.

  • Bröllopet ..
    "Det har skett pĂ„ Golfbanan sĂ„klart "hihi" pĂ„ Röd slingas hĂ„l 1 pĂ„ greenen!En bĂ€rbar stereo skulle det ljuda vacker musik ifrĂ„n lite tyst - Men nÀÀ Åkesson höjde sĂ„ det ekade över hela golfbanan & det blev otroligt nog stor publik,trots att det var lite i "hemlighet" detta skulle ske ...

    Vi gick över den gröna,vackra greenen min Micke iklĂ€dd finaste frack & Frun i vacker BröllopsklĂ€nning & golfskor "hihii" Vid slutet av greenen stod vĂ„ra vittnen , kontraktsprosten Lars Åkesson & vĂ„r fotograf & vĂ€ntade,men.Plötsligt kommer det en golfboll farande mot oss dĂ€r vi gick över green "haha" Stackars killen hade slagit snett & rĂ€tt in mot ett brudpar...Under vigselakten hade min Micke svĂ„rt för att vĂ€nta fniss sĂ„ han frĂ„gade prĂ€sten innan vigselakten var klar "FĂ„r jag kyssa bruden nu ? "... 


    Nej, han fick allt vÀnta lite tills vi sagt Ja ... "hihi"

    EfterÄt Äkte vi skrudad Golfbil,dÀr lÄg en liten korg med Champange,jordgubbar & ett litet sött paket i "bilen" Underbart ordnat & det blev en ljuvlig golftur "hihi" Vi Äkte sedan ner & gömde oss bakom scenen i stadsparken i Hjo,dit vi hade bjudit nÀra/kÀra,De visste ju faktiskt ingenting om detta.min Micke smög sedan fram & presenterade mig sin "Fru Eriksson" hihi.Det blev stor succé & hejarop sÄÄÄ mysigt!

    DĂ€r pĂ„ scenen hade vi Pick Nick med dem & Ă„t vĂ„r BröllopstĂ„rta sedan lĂ€mnade vi dem & Ă„t vĂ„r bröllopsmiddag sjĂ€lva pĂ„ golfbanan.dĂ€r vĂ„r vigsel skett tidigare,efter den ljuvliga middagen pĂ„ golf"krogen" bar det förstĂ„ss ivĂ€g till Bröllopsresa/natt  ...

    • I "vĂ„r"park vid vattnet har min Micke ristat vĂ„ra initialer i ett pĂ„ stor trĂ€dstam"vĂ„rt trĂ€d" efter bröllopsĂ€ventyret "hihi"  SĂ„ underbart! Detta Ă€r 18 Ă„r sedan & vi kĂ€nner oss Nygifta fortfarande "fniss" ... ...  Jooo det Ă„r faktiskt sant!

    Lite annorlunda Ă€r att vi hamnade i en tidning som "Årets Bröllop" sĂ„ hĂ€ftigt,det var foto pĂ„ oss nĂ€r vi gick över greenen & sĂ„ mysig text,citerar"SĂ„ fick han sin caddie till sist,golftokige Micke Eriksson PĂ„ HökensĂ„s Gk i Hjo sa han och A ja till varann.Det skedde pĂ„ Röd slingas första hĂ„l.par 3 dĂ€r förövrigt brudgummen gjort - HIO - tidigare! Efter kyss bar det ivĂ€g i skrudad golfbil till andra hĂ„let, dĂ€r Micke slog ett slag för Framtiden ... ..... Klubban??  Callyways  "Heaven Wood" (den spelas inte med idag givetvis men har sparats som ett kĂ€rt Bröllopsminne) Nu tycker vi ju att alla dagar Ă€r "vĂ„r dag" hihi ... Fast detta Ă€r speciella!

    Är otroligt tacksam för kĂ€rleken & livet ...
    //Älskar min Micke//
     
                                                                                                                        Ă„ldre inlĂ€gg → 

    Kommentarer

    1. Det Ă€r Ă€kta kĂ€rlek 💕💕💕
      Kram mamma c

      SvaraRadera
    2. Jag ryser i hela kroppen o fÄr hÄlla tÄrarna tillbaka,sÄ vackert o fint.
      Stort grattis till er bĂ„da o frĂ„n hela mitt hjĂ€rta .❤️
      KÀrleken övervinner ALLT...Största kramen till er!

      SvaraRadera
    3. Det Àr som en saga!
      Grattis och mÄ vÀl Kram

      SvaraRadera
      Svar
      1. Ja det Àr som en saga fast sann hihi ...
        /Tack snÀlla & Kram till dig!

        Radera
    4. SÄ fint ,jag blir alldeles tÄrögd en riktigt kÀrlekssaga!
      Grattis till er bÄda<3 Kram Maria

      SvaraRadera
      Svar
      1. Söta du .... ❤️
        Ja,vÄr sanna kÀrlekssaga fÄr mig oxÄ tÄrögd!
        /Kram

        Radera
    5. Vilket underbart inlÀgg :) Grattis till kÀrleken <3 SÄ himla fint. Varm kram vÀnnen

      SvaraRadera
    6. Stort grattis till er bÄda,vilken fantastisk historia.
      SÄ romantiskt,vackert att gifta sig ute pÄ golfbanan!
      Kramar A/M

      SvaraRadera
    7. Love is all around ❤️
      Grattis till er!

      SvaraRadera
    8. SÄ romantiskt och fint pÄ alla vis! Golfen har verkligen varit en del av er gemensamma saga <3 Grattis till er bÄda pÄ er dag! Kram

      SvaraRadera
    9. Vilket inlÀgg sÄ starkt....Blir sÄ rörd och sÄ fantastiskt med er grÀnslösa kÀrlek!
      Stort GRATTIS till er!Var rÀdda om er! Kramar Anna

      SvaraRadera
    10. Grattis! Ni vÄrdar varandra sÄ fint! Blir alltid sÄ glada av er! FortsÀtt att vara rÀdda om varandra. Noospuuusssar <3,<3,<3

      SvaraRadera
      Svar
      1. Tack söta ni & ...Ta "tass" om Er!
        /Noospuuusssar

        Radera
    11. AlltsÄ! Hur fint? Jag blir sÄ glad bara av att lÀsa det hÀr!

      SvaraRadera
      Svar
      1. Hihi ja,riktigt fint ...
        Kan sjÀlv lÀsa detta flera gÄngen & fÄ lyckorus.
        Fast har det ju alltid i mitt hjÀrta!

        Radera
    12. SÄ fint! Det Àr sÄ hÀrligt att lÀsa om er kÀrlek, ni tar verkligen hand om varandra!

      SvaraRadera
    13. Fint skrivet. KĂ€rlek Ă€r bland det bĂ€sta som finns 💕
      Kram Lisa

      SvaraRadera
    14. Vilken underbar hÀrlig lÀsning! KÀrlek nÀr den Àr som bÀst!

      SvaraRadera
    15. SÄ fint! Verkligen sann kÀrlek.

      SvaraRadera
    16. Men Äh vilken vacker sann kÀrlekssaga!
      All lycka till er ❤️

      SvaraRadera
    17. Åh, sĂ„ roligt att fĂ„ ta del av er kĂ€rlekssaga.
      Vilken berÀttelse!Grattis till er<3!
      Kram!

      SvaraRadera
    18. SÄ vackert. Grattis till er bÄda. /Kamilla

      SvaraRadera
    19. Fint du skriver Àlskling ,hoppas vÄr kÀrlekssaga fortsÀtter mÄnga Är till .
      Det Àr du och jag! Puss Puss

      SvaraRadera
      Svar
      1. Jaa!Det Ă€r Du & Jag 💕...
        /Puss Àlskling!

        Radera
    20. Man ska aldrig ta nÄgot för givet.
      Man ska vara glad sÄ lÀnge man fÄr ha varandra. Njuuut

      SvaraRadera
      Svar
      1. Precis sÄ sant,helt rÀtt & ...
        Ooo,ja vi njuter av varann & livet vi har !

        Radera

    Skicka en kommentar

    Tack sÄ hjÀrtligt för att du tog dig tid att lÀsa & lÀmnade en liten kommentar i Àmnet!