På stranden ...

Det blev en mysig da´på stranden så underbart att känna solens strålar,sanden mellan tårna.Fast det var inte min vanliga stranddag hihi,jag hade sällskap av en goding som skvätte ner mig,busade med mig & såklart verkligen ville ha "pick nick" hihi & det var ingen vanlig "pick nick"mat utan detta var knaprigt gott & svårt att låta bli om man är .. ...
En hund hihi Detta är "mormor´s" sötöra som tassat med denna dag!

Mormor jag voffar ju att jag vill ha mera av sånt där gott fr. påsen 
Så fort jag sa vad gör du i mormor´s godispåse,ställde han sig här 
försökte se på något annat hihi Jag kall om fötter då sjön höll 15°..
men varm i hjärtat,denna strand/baddag med sötaste lille Blixten
                                                                                             Äldre inlägg → 

Kommentarer

  1. Vilken härlig dag med en fyrbenta sötnos.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Underbar hund!!!!Vilken härlig dag ni fick!

    SvaraRadera
  3. Ett sånt sött sällskap. Kram.

    SvaraRadera
  4. Härlig hund! Jag gillar både katt och hund, men mest katt.
    Och gå på stranden, så härligt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,han är riktigt härlig!Jag älskar djur & har haft både hästar & hundar,men ...
      Numera har jag MaYa Sötnos "the cat" ...❤️
      /Kram

      Radera
  5. Vilken ljuvlig liten strandkamrat!

    SvaraRadera
  6. Hihi min lille goding. Tack för hundvakten. Kram Madde

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är världens goaste "mormors" sötöra ...❤️
      Jag har honom gärna så enkel & go som han är!
      /Kram

      Radera
  7. Världens charmigaste hund,fin dag ni fick tillsammans Puss

    SvaraRadera
  8. Aoo vilken liten goding.Så fint med sällskap på stranden
    jag brukar låna svärmors lilla hund ibland för små äventyr.
    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,en riktigt liten goding & mysigt sällskap ...❤️
      Fast vi var såklart på stranden där han får bada.
      Låna svärmors hund på äventyr låter så härligt!
      /Stor Kram till dig

      Radera
  9. Åh så härligt! och vilken sötnos! Nooospuusssar <3

    SvaraRadera
  10. Vilken liten sötnos!
    Så härligt att få komma ut på stranden och njuta av det härliga vädret!

    SvaraRadera
  11. Vilket härligt sällskap!

    SvaraRadera
  12. Men så sööööt <3 Påminner om min mammas och pappas hund,den ser ut sådär.
    Härligt med en dag på stranden fina du <3 Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är han söt ...❤️
      & nu är dé härliga dagar på stranden!
      /Kram fina

      Radera
  13. Haha... tokgillar när små vovvar ser så där "oskyldiga" ut!!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  14. Å, så härligt - och vilken söt liten kompis!
    Kram Christina

    SvaraRadera
  15. Vad härligt att vara på stranden...här har det inte varit något strandbesök och lär nog inte bli i sommar heller ;((...sol men ingen värme hos oss !....jag menar, 17-19 grader är ingen riktig sommar för mej iaf...jag vill ha minst 22 grader...gärna upp mot 28, hehe....men det får vi förhoppningsvis när vi åker till Kreta i augusti ;))....vilken sötnos du visar också ;)) Kram<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,det är underbart vi har över +24° i skuggan,så
      lever strandliv & myser, visst é han söt hih ...❤️
      /Varma soliga Kramar!

      Radera

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt för att du tog dig tid att läsa & lämnade en liten kommentar i ämnet!