Lite speciellt ...

Det är gott om turister i mitt vackra Hjo nu,vet ni vi har någon lite speciell som hälsar välkommen.På lördagarna i juli månad kan man träffa Hjos turisthund. Han tassar runt på stan för att dela ut kartor & p-skivor till de som behöver. Ett litet Tips! Han tycker om att bli klappad.Så om ni kommer på ett besök till Hjo håll utkik efter vår turisthund i sin fiina
svarta väst med vit text på - TURISTHUND.Han ger såklart gratis turistinformation & gos
Elliot heter han & har blivit mycket uppskattad!Till sist vill 
jag hälsa alla hjärtligt välkommen till mitt älskade lilla Hjo!

                                                                                                          Äldre inlägg → 

Kommentarer

  1. Så charmigt ...får göra ett besök till ditt lilla Hjo en lördag
    Ha en skön dag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det charmigt & mycké är det i här hihi ...
      Tycker absolut du ska besöka "mitt" lilla Hjo!
      /Kram & ha dé gott i sommarsolen

      Radera
  2. Men vilken sötis då! Kanske man ska åka till Hjo någon gång.
    Fin dag till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm...Riktigt söt "voffs"
      Gör så tycker jag - Ta en utflykt hit ..
      Önskar dig en alldeles underbar dag!

      Radera
  3. Vad trevligt med en turisthund! Din stad är trevlig, har varit där många gånger.
    Varm kram 💓

    SvaraRadera
  4. Vilken kul idé, och så söt den va. Kram mamma c

    SvaraRadera
  5. Vilket välkomnande!Hoppas verkligen få tillfälle att besöka ditt fina Hjo snart!
    Sommarkram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,ett charmigt sött välkomnande hihi ...
      Tycker jag du ska försöka mé vännen!
      /Solig sommarkram

      Radera
  6. Extra fint välkomnande! Hjo är ju supermysigt säger matte, vi var nyss hos mormor på andra sidan Vättern åt Huskvarnhållet till.
    Noospusssar <3, <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,riktigt fint ... ❤️
      Er matte har så rätt - Hjo är mysigt!
      Låter inte så tokigt att vart hos "mormor"
      /Noospusssar på er mina bästaste tassisar!

      Radera
  7. Men så roligt med en turisthund! Det har jag aldrig hört talas om! Ja, kanske blir det en tur till Hjo i sommar, följer Vita ranunklar på Instagram och hon lägger upp så mycket bilder från Hjo så jag har verkligen blivit sugen att åka dit. Hoppas att det blir av.
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,det är lite speciellt & sött mé turisthund !
      Vita Ranulker har en fin butk här & Hjo är verkligen värt ett nä -
      hihi flera besök/Kram till dig & hoppas du får tillfälle att komma!

      Jag kan tipsa om visithjo på Instagram se "mitt" älskade Hjo ... ❤️

      Radera
  8. Så söt <3Kan tänka mig att det är otroligt vackert där du bor. Kanske får åka dit med familjen och strosa runt någon sommar. Minns att jag varit där som barn. Kram fina och ha en toppen dag <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmmm...riktigt söt !
      Om det är vackert hihi ... ❤️
      I Love Hjo/Kram fina du!

      Radera
  9. Så mysigt med en turisthund i stan!
    Kan tänka mig att han är uppskattad .Kram

    SvaraRadera
  10. Men vilken underbar idé! Man kan inte bli annat än glad när man ser honom gissar jag :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är idén underbar & man blir riktigt
      glad när man ser honom tassa på "stan"
      /Kram

      Radera
  11. Så charmig och fin hund ;)....hoppas det gick att kommentera nu ;))...verkar så om den inte försvinner, hihi...kram bia<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är han Charmig & riktigt fin goe Elliot ... ❤️
      Ja,din kommentar fungerade nu/Kram till dig Bia!

      Radera
  12. Så gullig turisthund.Kram Pernilla

    SvaraRadera
  13. Vilken söt turisthund. Aldrig hört talas om konceptet men det borde vara lyckat! Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,han é söt & det är mycket lyckat,hans tassande värmer i hjärtat ... ❤️
      Både hos turisterna & oss bosatta i denna lilla "pärla"vid Vättern/Kram

      Radera
  14. Vilken söt turisthund! En sådan smart idé!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är han söt,Elliot & jag tycker detta är riktigt smart ...
      Man når ut till många när man har hund - Eller hur?!

      Radera

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt för att du tog dig tid att läsa & lämnade en liten kommentar i ämnet!